忍者ブログ
[PR]
CATEGORY : []
×

[PR]上記の広告は3ヶ月以上新規記事投稿のないブログに表示されています。新しい記事を書く事で広告が消えます。


2024年04月29日  16時36分
創作物語 ジャックと悲しみの女巨人 1
CATEGORY : [創作物語]

今回は、ジャックと豆の木の続編、ジャックと悲しみの女巨人をわりとマジメ

創作していきます!!







Jack and sad female giant 1




After the day Jack killed man-eater giant, it passed 

three months....


Jack and his mother, golden hen and golden harp were

living happily.


Golden hen laid one golden egg every day, Jack sold it  

at the market for living.


One morning, he went to the market to sell golden egg as

every morning.


"Hello! Miss Hayasi ! I came to sell golden egg !!"


Miss Hayasi is richest, and most avaricious merchant in

this market.


Her most famous
 thing in the world is 'gold'.


"Oh, dear, I've missed you !"  (I've missed golden egg !!)


Jack sold egg and received payment.


Miss Hayasi said patting golden egg.


"It's  really good gold, Where do you get from this

golden egg?" 


Very pure Jack (enough to kill giant) replied with fresh

smile .


"I have golden hen ! And he lays golden egg every

morning!!"


Miss Hayasi wondered if the tiny boy go mad, and asked.


"i..It's great. and Where do you get from golden hen ??"


Jack replied right away.


"I got him on the cloud !!"


Miss Hayasi thought Jack is crazy or, very tricky boy.


"Well, that's very exciting experience .

I must go next negotiation,good bye !"


"Good bye !!"



***********************


When Miss Hayasi was sleeping in her luxury bed, she was

wakened by very big and low sound.


Do-n!Do-n!Zuga-n!!


"What's !!?"


to be continue...


おもろかったら、クリックして下さい!
読んでくれてありがとう!(^□^)blogランキング





はい!今回のジャックと悲しみの女巨人パート1楽しんでいただけました

でしょうか??(英語タウンのマネ笑


多分、誤字だらけなんでよかったら、ご指摘していただけましたら

喜びます!笑



ついでにクリックしてくれたらもっと喜びます!!↓



読んでくれてありがとう!(^□^)blogランキング






ジャックと悲しみの女巨人1





ジャックが人食い巨人を倒してから、三ヶ月もの月日が

たちました。

彼と、母親、黄金の鶏と黄金の竪琴は幸せに暮らしており

ました。 
 

黄金の鶏は毎日一つ黄金のタマゴを産み、ジャックはそれを

魔法の豆を買った市場で売って生活していました。

ある朝、ジャックがいつものように、市場にタマゴを売りに

行きました。


「こんにちは!林さん!黄金のタマゴを売りに来たよ!」


林さんはこの市場で一番金持ちで強欲な商人でした。

彼女が、世界中でもっとも好きなものは’黄金’です。

 
「おー、カワイイ子、アンタを待っててん!」(黄金のタマゴ

を待ってたでー!!)


ジャックは卵を売り、代金を受け取りました。


林さんは卵をなでながら、こう言います。


「これホンマにええ黄金やね、あんた、これどこでとって

くるん?」


とても純粋なジャックは(巨人を殺せるほど)、生き生きとした

笑顔で答えました。


「僕は黄金の鶏を持っていて、彼が毎朝黄金のタマゴを生んで

くれるんだよ!」


林さんは、この小さな男の子は気がおかしいんじゃないかと、疑

いました。


「そ、それはスゴいなぁ!それで、どこで黄金の鶏を手に

入れたん?」


ジャックはすぐに答えました。


「雲の上だよ!」


林さんは、ジャックが、キチガイか、とても油断のならない

男の子かどちらかだと、思いました。


「そう、それはおもろい体験やったね、じゃあ、私は次の取引

行かなあかんねん、またな!」


「バイバイ!!」




*******************************

林さんが、彼女の豪華なベッドで寝ていると、ものすごい

大きな低い音に目が覚めました。



ドーン!ドーン!ズガーン!!



「なんやーっ!!?」


続く・・・



読んでくれてありがとう!(^□^)blogランキング!


PR

2006年08月24日  18時02分
コメント[ 1 ]  トラックバック [ ]
<<創作物語 ジャックと悲しみの女巨人 2 | HOME |ジャックと豆の木と私の怒り>>
COMMENT
Good day.
Thank you for your nice fan-fiction.
I am interested in a new character, Miss Hayasi.
By the way, I read "Jack and Beanstalk"by Josph Jacobs from today.
I want to catch up with you. I do my best like you.
【2006/08/2711:37】||windy#295804dc06[ EDIT ]
Re:Hello!
Hello!
Thank you for your comment .
I'm cheared by your comments!!(^∀^)

Who is Miss Hayasi is wrote in old entry.
She is very nice lady in real world^^
【2006/08/2723:50】
COMMENT WRITE















TRACKBACK
トラックバックURL

<<創作物語 ジャックと悲しみの女巨人 2| HOME |ジャックと豆の木と私の怒り>>
忍者ブログ[PR]